ZAMAWIAJĄCY: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Tuwima 20 w Ełku
Adres:ul. Tuwima 20, 19-300 Ełk
NIP :8481860216
REGON: 281399547
Zarządzający: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Red-Bud” Sp.z o.o.
Adres zarządzającego: Waryńskiego 41A, 15-460 Białystok
Telefon: 856637800
E-mail: biuro@red-bud.com.pl
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
Przedmiotem zamówienia jest wykonaniem prac naprawczych balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tuwima 20 w Ełku, zgodnie z wymaganiami pokontrolnymi inspektora nadzoru budowlanego i normami technicznymi.
Charakterystyka obiektu:
- Lokalizacja: ul. Tuwima 20, 19-300 Ełk
- Rodzaj budynku: wielorodzinny mieszkalny
- Liczba balkonów do naprawy: [do podziału po oględzinach]
- Szacunkowa powierzchnia balkonów: (………………) m²
- Rok budowy: 2010
- Technologia budowy:
2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC
Na podstawie protokołu pokontrolnego inspektora nadzoru budowlanego zakres prac obejmuje:
2.1 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Montaż rusztowań z zakresu BHP
- Zabezpieczenie elementu budynku i obudowy przed zabezpieczeniem
- Demontaż elementów balustrady (według wskaźnika inspektora)
- Przygotowanie stanowiska pracy
2.2 PRACE ROZBIÓRKOWE I NAPRAWCZE
- Skucie uszkodzonej posadzki ceramicznej wraz z cokolikami (zakres według ekspertyzy)
- Usunięcie zniszczonej spadkowej i wyrównawczej
- Rozebranie mechanizmu obróbki blacharskiej
- Układanie fragmentów płyt balkonowych
- Oczyszczenie zbrojenia z rdzy w lokalizacjach wskazanych przez inspektora
2.3 NAPRAWA KONSTRUKCJI
- Naprawienie ubytków płyty balkonowej (materiał o parametrach nie gorszych od obecnego)
- Zabezpieczenie odkrytego zbrojenia powłoką antykorozyjną
- Wykonanie normalnej, wyrównawczej i spadkowej (spadek min. 1,5%)
- Naprawa/wzmocnienie mocowań balustrad zgodnie z zaleceniami inspektora
2.4 IZOLACJA PRZECIWWODNA
- Ułożenie gruntu pod izolacją przeciwwodną
- Wykonanie izolacji z materiałów dedykowanych z wywinięciem na ścianę (min. 15 cm)
- Wykonanie uszczelnień w miejscach krytycznych
- Zabezpieczenie miejsc przejść instalacyjnych
2.5 OBRÓBKI BLACHARSKIE
- Montaż nowych obróbek blacharskich z blachy kwasoodpornej gr. 0,5 mm
- Uszczelnienie konstrukcji z płyty i ściany
- Wykonanie odwodnienia balkonów zgodnie z projektem
2.6 WARSTWA WYKOŃCZENIOWA
- Wykonanie wylewki cementowej ze zmniejszonym
- Ułożenie płyt ceramicznych mrozoodpornych z fugami
- Wykonanie okładziny cokołowej
2.7 BALUSTRADY
- Oczyszczenie balustrady do stopnia Sa 2,5 wg PN-ISO 8501-1
- Dwukrotne malowanie balustrad systemem antykorozyjnym
3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY
3.1 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Osoba ubiegająca się o udzielenie zamówienia musi spełnić, że:
- Posiadanie zezwolenia na wykonanie działania z zakresu zamówień
- Posiadanie doświadczenia – wykonanie w ostatnich 3 latach (2022-2025) co najmniej 2 roboty stosowane na remoncie/naprawie balkonów o wartościach min. 500 000,00 zł brutto
- Potencjalne urządzenia techniczne – wykaz osób, które będą uczestnikami wykonywania zamówień wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych i kontrolnych
- Ubezpieczenie OC minimum 2 000 000
3.2 WYMAGANE DOKUMENTY
- Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu
- Wykaz robót w okresie ostatnich 3 lat z koniecznością referencji
- Wykaz osób , które będą dostępne w zamówieniu z opisem specyfikacji
- Dokumenty udostępniające ekonomiczno-finansowe
- Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na miejscu min. 500 000,00 zł
- Harmonogram realizacji prac
- Doświadczenie o zapoznaniu się z obiektem i sytuacją wykonania pracy
4. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.1 TERMINAL
- Termin oferty: [dane] do godz. 15:00
- Termin związania oferty: 60 dni od zamknięcia terminu oferty
- Planowany termin rozpoczęcia pracy: [dane]
- Termin zakończenia pracy: maksymalnie 8 tygodni od podpisania umowy
4.2 WARUNKI WYKONANIA
- Prace mogą być tylko w porze dziennej (7:00-18:00)
- Konieczność dostępu mieszkańców do balkonów
- Obowiązek zachowania standardów BHP i ochrony środowiska
- Prace zgodne z dokumentacją nadzoru i nadzoru inspektora
4.3 MATERIAŁY
- Wszystkie istotne elementy wymagane są aktualne deklaracje zgodności/certyfikaty
- Materiały posiadające warunki atmosferyczne
- Gwarancja na materiały min. 5 łac
- Możliwość kontroli materiałów przez inspektora nadzoru
5. KRYTERIA OCENY OFERT
Oferty będą dostępne według kryteriów:
- Cena (60%) – dostęp do sieci punktów dostępowych
- Termin wykonania (10%) — najkrótszy termin wykonania prac
- Gwarancja (20%) – najdłuższa gwarancja dostępu do punktów dostępowych
- Doświadczenie wykonawcy (10%) – ocena referencji i dotychczasowej realizacji
Maksymalna liczba punktów: 100
Wzór na obliczenie punktów za cenę:
P = (C_min / C_bad) × 60
gdzie:
• P – liczba punktów za sumę “cena”
• C_min – wykonanie cena spośród wszystkich ofert
• C_max – cena oferty badanej
6. INFORMACJE DODATKOWE
6.1 OGLĘDZINY OBIEKTU
- Obowiązkowe oględziny obiektu: [data i godzina]
- Osoba kontaktowa: [imię i nazwisko, telefon]
- Miejsce zbiórki: ul. Tuwima 20, 19-300 Ełk (przy wyjściu)
6.2 WYJAŚNIENIA I PYTANIA
Wyjaśnienie treści dotyczących zapytania ofertowego można opisać pisemnie na adres e-mail: [adres] do dnia [data] do godz. 12:00.
6.3 SKŁADANIE OFERT
Oferty należy złożyć:
- dyspozycyjny: w zarządzie w godz. 8:00-15:00
- Pocztą/kurierem: na adres zarządzającego
- E-mail: na adres: [adres e-mail] (skan oferty z potwierdzeniem dostarczenia oryginału)
Koperta/e-mail powinien być przechowywany:
“OFERTA – Naprawa balkonów ul. Tuwima 20, Ełk – NIE OTWIERAĆ PRZED [DANE OTWARCIA]”
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Musisz mieć prawo do:
- Uprzedzanie postępowania bez przyczyny
- Żądania ograniczające konkurencję dla ofert
- Poprawek oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych
- nie ponosi odpowiedzialności za:
- Koszty przygotowania i opracowania ofert
- Szkody wynikłe z udziału w postępowaniu
- Oferty niekompletne lub złożone po nie rozpatrywaniu
- Informacja o postępowaniu zostanie przekazana w ciągu 7 dni od zakończenia
- Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własność lokali (Dz.U. z 2023 r. poz. 1096)
DANE KONTAKTOWE:
Zarządzający:
[Nazwa firmy]
[Adres]
Tel.: [numer]
E-mail: [adres]
Osoba odpowiedzialna za postępowanie:
[Imię i nazwisko]
Tel.: [numer]
E-mail: [adres]
Ełk, dnia [data] [Podpis osoby uprawnionej do reprezentowania zamawiającego]
