Informacja o przetwarzaniu Państwa danych osobowych
Niniejszym informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe. Szczegóły dotyczące tego znajdują się poniżej.
I. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych w nieruchomościach zarządzanych / administrowanych przez Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „RED-BUD” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Waryńskiego 41A w Białymstoku są wspólnoty mieszkaniowe.
II. Osoby do kontaktu w sprawach danych osobowych
W sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw możecie Państwo skontaktować
się osobiście, pisemnie, telefonicznie bądź mailowo z PUH „RED-BUD” Sp. z o.o. – dane do kontaktu są na stronie internetowej.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z 24.06.1994 r. o własności lokali (t.j. z 2018 r., poz. 716 z późn. zm.) w celu realizacji praw i obowiązków określonych tą ustawą (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
IV. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, z których wspólnota mieszkaniowa korzysta zarządzając nieruchomością wspólną: firmom informatycznym, prawniczym, i innym niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania wspólnoty;
V. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
VI. Okres przechowywania danych
Państwa dane przetwarzane są do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z prawem do lokalu.
VII. Państwa prawa:
Przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) ograniczenia przetwarzania danych:
Możecie Państwo zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Państwem działań, jeżeli Państwa zdaniem wspólnota mieszkaniowa ma nieprawidłowe dane na wasz temat lub przetwarza je bezpodstawnie lub nie chcecie, żeby zostały usunięte, bo są Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub na czas wniesionego przez Was sprzeciwu względem przetwarzania danych;
d) do przenoszenia danych osobowych, które Państwo dostarczyli;
e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Jeżeli uważacie Państwo, że Wasze dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, możecie złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.
f) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
W każdej chwili macie Państwo prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które przetwarzane są podstawie Państwa zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem.
VIII. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy z 24.06.1994 r. o własności lokali (t.j. z 2018 r., poz. 716 z późn. zm.).
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
1. Zabezpieczenie danych osobowych realizowane jest przy wykorzystaniu niezbędnych środków technicznych oraz organizacyjnych w celu uniemożliwieniu ich utracie, zniszczeniu i uszkodzeniu, oraz bezprawnemu przetwarzaniu.
2. W związku z realizacją naszej polityki prywatności dbamy o poprawne i zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych, uzyskane tylko dla określonych celów i nie przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami, bezpieczne przechowywanie nie dłużej niż to konieczne oraz przetwarzane zgodnie z prawami przysługującymi osobom, których dotyczą, w tym z prawem do zastrzeżenia udostępniania.
PLIKI COOKIES
1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Stronę (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający naszą Stronę).
2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze Stronę w następujących celach:
1. zapamiętywania danych z wypełnianych na Formularzu Zamówienia;
2. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Strony;
3. Administrator informuje Użytkownika, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony przez Użytkownika może być utrudnione.
4. Administrator wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.